Servis24 přihlášení na účet – internetové bankovnictví

V této moderní době je internetové bankovnictví standardní službou všech českých i zahraničních bank. Prostřednictvím internetu je možné zadávat bankovní příkazy, hlídat si pohyby a stav na účtu. Díky internetovému bankovnictví nemusíme chodit do banky nebo zdlouhavě vyřizovat platby přes telefonní příkazy.  V tomto článku se podíváme na zoubek službě Servis24, která umožňuje přístup k osobním účtům klientů České spořitelny.

První přihlášení do internetového bankovnictví

Pro první přihlášení do bankovního systému Servis 24 je nezbytné znát klientské číslo, bezpečnostní kód a heslo pro Telebanking. Tyto údaje Česká spořitelna zasílá doporučeně v obálce ihned po zřízení služby.

Do formuláře, jenž je určený pro první přihlášení, se zadává klientské číslo a čtyři vybrané pozice z bezpečnostního kódu. Po správném vložení těchto údajů zašle banka bezpečnostní kód na mobilní telefon. Pokud není nastavena bezpečnostní SMS, je stránka přesměrována na formulář vyžadující zadání hesla pro Telebanking. Závěrem Servis24 vyzývá k nastavení nového hesla, které se poté používá při každém přihlašování do internetového bankovnictví. Pokud hledáte pobočky Česká spořitelna, pokračujte zde?

Česká spořitelna uvádí, jak by mělo heslo vypadat: „Heslo pro Internetbanking může mít 8 až 30 znaků, musí obsahovat alespoň dvě číslice a alespoň dvě písmena. Povolena jsou pouze písmena bez diakritiky a rozlišují se malá a velká písmena.“

Jak se pracuje se Servisem 24?

Na hlavní stránce po přihlášení do internetového bankovnictví se zobrazují aktivované produkty služby Servis 24. Je zde možné také zhlédnout historii plateb u běžného účtu. Horní menu nabízí vše, co jako uživatelé můžeme spravovat – od platebních příkazů, přes možnost spoření a investování, až po pojištění. Servis24 přihlášení na účet je přehledný systém, který dokáže během krátké doby každého zákazníka banky dovést k tomu, co hledá a co chce.

Inspirace:  Konsolidace půjček - když máte více půjček

Bezpečnost je na prvním místě

Významným parametrem internetového bankovnictví je bezpochyby jeho bezpečnost. Každý má obavy z toho, že přijde kvůli nezabezpečenému systému o své naspořené peníze na bankovním účtu. Přece jen počítač připojený k internetu je brána pro hackery. Ale zde jsou starosti, podle mě, zbytečné. Servis 24 je věrohodný, protože:

  • si uživatel zvolí náhodné heslo s čísly, malými a velkými písmeny,
  • při delší neaktivnosti na přihlášením účtu je klient bezpečně odhlášen,
  • pohyb peněz a platební příkazy jsou opatřeny SMS verifikací transakcí.

Systém České spořitelny – Servis 24 – splňuje všechny nároky, které jsem na internetové bankovnictví kladla. Když jsem začala používat Servis 24, byla jsem začátečníkem nejen na poli Internetbankingu, ale i na poli bankovnictví vůbec.

V systému se snadno orientuji, je intuitivní a nikdy jsem s ním neměla při práci problémy.

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *